Fashionabelt att sluta röka

Jag tycker om att ta hand om mig själv och hur jag ser ut, något jag oroar mig för är att jag kommer att få rynkor i framtiden på grund av rökning. Dessutom får man ju väldigt gula tänder. Detta är bara några av de saker som syns på utsidan, tänk bara på allt som händer på insidan av kroppen när man röker! Därför har jag bestämt mig för att sluta röka. Det finns idag riktigt bra startkit för e-cigg och när man byter till e-cigg avvänjer man sig med alla de giftiga ämnen som faktiskt finns i tobak. Nikotinet får man fortfarande i sig, det enda farliga med nikotin är att det är beroende. Så det blir i princip som att sluta röka fast man inte får abstinens. Det finns många otroligt snygga designer på e-cigg idag så att man enkelt kan matcha dem med ens outfit för att göra det extra roligt!
Tjej med ecigg
Kvinna med ecigg i handen

Lämna en kommentar