Såld på pastellfärger

Det här året har jag varit helt såld på pastellfärger. Det började med att jag klickade hem nya målarredskap och färger från Penstore, och då insåg jag att just pastell är så fint. Det ena ledde till det andra och helt plötsligt var min garderob överfylld av plagg i pastellfärger. Det passar extra bra såhär års och till en fin bränna. Jag satsar gärna på rosa och turkosa pastellfärger och blandar upp med vitt, beige eller någon annan naturnära färg. I år har jag framför allt satsat på vippiga kjolar, korta klänningar med volanger och v-ringning samt tunna linnen. Jag var dock lite extra modig och investerade i ett par ljusrosa och ankellånga byxor som säkert kommer göra succé på sommarens grillfester. Om du inte vill känna dig för ljus och sockersöt kan du komplettera outfitten med en tunn svart kaftan eller sjal.
Väskor i pastellfärger

Lämna en kommentar