Uppvärmning innan Oscar-galan

Det har varit Golden Globe. Jag tycker att det känns som en uppvärmning innan Oscargalan när alla kändisar går all in. Hur som helst så tycker jag att detta var de bästa klänningarna av dem jag har sett.
gg
Rosie Huntington Whiteley har en fantastisk klänning från Saint Laurent.
gg3
Zendaya ser ut som en prynadssak i sin vackra klänning från Marchesa.
gg4
Jennifer Lopez är ruskigt snygg i denna klänning från Giambattista Valli. hon ser verkligen ut som den superstjärna hon är.

Sedan måste jag såklart även kora den värsta klänningen. Alltså urk vad är det Kate Hudson egentligen har på sig?
ggu
Finns inget jag tycker om med denna ”klänning”. Det är svårt att tro att den kommer från Michael Kors, eller hur? Mer som något från Bik-Bok.

Kommentera

