Fina klänningar på AMA

AMA betyder American Music Award och är ett stor tillställning i USA där röda mattan rullas ut. Här har jag listar mina topp tre klänningar.
fergie
Fergie var ovanligt nedtonad. Fast det gillar jag för det är riktigt snyggt.
jenner
Kendall Jenner är väldigt fin i sin känning. Inte många som skulle kunna bära upp den men jag gillar den. Den fungerar kanske inte på alla rödamattan events men här tycker jag att den passar in.
rita
Rita Ora är som alltid en härlig färgklick.

Vilka var era favoritklänningar?

Kommentera

