Supersnygga Angelina Jolie

Jag är nog den sista som sett Maleficent. Det verkar som att alla har sett den, igårkväll så såg jag den äntligen! Den var så himla bra och jag blev inte besviken. Angelina Jolie är helt superbra i den filmen, och så snygg!

Jag tycker Angelina Jolie är lite svår. Hon är ingen klassisk skönhet som Charlize Theron och ibland tycker jag inte att hon ser så bra ut. Fast vem blir alltid bra på bilder? Ibland är hon bara så himla snygg och i Maleficent var hon så där snygg som bara hon kan vara. Även fast hon var sminkade till en fe med kosntiga örpn och kindben var hon så snygg. Nu låter det kanske som en kärleksförklaring till henne, det är det kanske också för jag tycker att hon är en väldigt bra förebild. Fler kända människor borde ta efter henne.

dud

Kommentera

