Vinterklänning från YSL

”Fashions fade, style is eternal.”
Det är ett citat från Yves Saint-Laurent.
När jag ser denna A-formade vinterklänning från YSL förstår jag vad han menar.
ysl
Den är helt galet stilfull. Tyvärr alldeles för dyr för mig. Fast jag ska erkänna att det kliar i fingrarna på mig att inte låna lite cash för att få ha denna läckerbit i garderoben. Den andas perfektion så det är inte så konstigt. Det är en klassisk klänning som verkligen inte går ur tiden. Den har stil helt enkelt och är lika modern nu som den hade varit på 60-talet och kommer säkerligen att vara lika populär år 2030.

Kommentera

