Rensat ut i garderoben

I helgen har jag städat ut min garderob. Det är flera kläder som jag inte använder men jag vill inte slänga dem heller. Vad gör ni med alla era avlagda plagg? Jag funderar på någon typ av magasinering men några av kläderna kommer nog inte tillbaka på modehimlen förrän om sisådär 30 år 😀

Tänk hur bra det måste vara att ha ett slott som Silvia, ett helt rum med bara kläder. De flesta superkändisar har ju inte garderober utan använder hela rum eller våningar enbart för sina kläder. Jag behöver inte ett en hel våning, utan jag skulle bli superglad om jag fick en megastor walk-in-closet och inte som den lilla skrubben jag har idag!

djks

 

Kommentera

