Snygg håruppsättning

frippa
Kolla vilken snygg frisyr! Jag tror inte att du behöver vara frisör för att lyckas med den. Det är nog viktigare att vara pysslig. Ni vet sådana där hjärtan man gjorde på dagis och sedan hängde i julgrannen är gjorda med samma teknik. Det jag mer fascineras över är att inga småhår sticker ut. Hon måste ha använt en hel burk med silikondroppar. Bara jag gör en vanlig fläta så har jag massor av småhår som sticker ut lite varstans.

Jag tycker att det var en ashäftig frisyr, men tyvärr tror jag inte att den är så snygg på alla. Behövs nog en riktigt bra hårkvalité för att den ska se enbart okej ut. För detta resultat behövs det nog mer än bara kvalité, håret mådte vara outstanding. Fast en fiskbensfläta som denna uppsättning avslutas med är alltid rätt.

One thought on “Snygg håruppsättning

Kommentera

