Fransväska från Michael Kors

dollar
Jag har blivit förälskad i denna fransväska från Michael Kors. Det är lite tråkigt i Sverige att alla kör exakt samma modell på sin väska. Det här är en nyhet och den finns i olika färger. Den är inte så fasligt dyr heller, 248 dollar. Jag ska verkligen ha den för det var längesedan jag såg något så snyggt. Färgen, fransarna och modellen är ju helt outstanding. Just löööööve it!
Jag menar det verkligen att jag bara måste ha den i min garderob. Jag kommer att bli mycket lyckligare då. För tillfället sitter jag och jämför olika lånevillkor. Det behöver inte bli så dyrt, ansök gratis till exempel hos Folkia då syns det ju exakt vad den totala kostnaden blir. Så kär är jag alltså i denna väska. Helt plötsligt förstår jag uttryck som ”kär vid första ögonkastet”, ”det sa klick” osv. Har aldrig gjort det tidigare.

One thought on “Fransväska från Michael Kors

Kommentera

