Snygg bikini från Nelly

Jag har precis köpt min dyraste bikini någonsin. Den kostade 500 kronor och jag köpte den från Nelly.
nelly 500
Det brukar vanligtvis bli att jag köper från H&M eller Stadium där de kostar en hundring delen. Jag hoppas att den sitter riktigt snyggt för det är svårt med överdelar utan att ha provat dem.

I år hoppas jag på en sommar med mycket sol och bad så jag kan använda bikinin mycket. Dessutom berättade mamma och pappa igår att de bokat charter till vintern för hela familjen. Så fucking underbart. Bikinin kommer att bli perfekt och välanvänd dessutom passar färgerna kalas med en bränna. De har inte avslöjat vart vi ska ännu. Fast jag tippar att det blir någon av Kanarieöarna. De har sagt att det är Tripx så jag sitter och drömmer mig bort på deras hemsida och försöker gissa vart vi ska bo. Det kommer att bli så skoj. För första gången i mitt liv vill jag att sommaren ska gå fort 😀

Kommentera

