Roliga kändisfakta

Det är fredag och vad kan vara bättre än lite kändisskvaller.

Jag biter på naglarna

Jag biter på naglarna

Jag tvättar håret en gång var sjätte vecka

Jag tvättar håret en gång var sjätte vecka

Ser snäll ut men den stjärnan som svär mest!

Ser snäll ut men den stjärnan som svär mest!


Tvättar byxorna en gång i halvåret

Tvättar byxorna en gång i halvåret

Har inte använt en deo på 20 år

Har inte använt en deo på 20 år

Använder våtservetter istället för att dusch så ofta

Använder våtservetter istället för att dusch så ofta

De är speciella våra stjärnor. Fast vissa saker förstår jag inte, som att inte tvätta kläderna eller håret. De är ju miljonärer, de kan låta andra fixa det åt dem eller köpa nytt. Det är ju inte direkt som för oss vanliga människor som kontaktar Folkia då det krisar om ni förstår vad jag menar.

Kommentera

