River Island i Stockholm

Igår drog jag och Elin en spontanresa till Stockholm. Jag älskar att shoppa i Stockholm även om många av affärerna finns här. Har vi ett H&M, har Stockholm åtta. Anledningen till att vi for var för att gå på River Island. Jag älskar deras kläder och har besökt deras butik i London flera gånger. Ända sedan de öppnade i Gallerian har jag velat resa till Stockholm för att shoppa loss. Det har ju bara varit öppet i cirka två veckor, men det är länge utan ett besök av mig 😉

Det var kanske inte så smart att resa helgen innan löning eftersom det var ganska skralt i plånboken men jag fick en chans att kolla utbudet. Sedan är det ju alltid trevligt att komma iväg till huvudstaden. Jag köpte med andra ord inte så mycket även om jag kunde ha shoppat betydligt mer än vad jag gjorde. Blev bara ett linne som jag kan ha i sommar.

Vad som var typiskt var att då jag kom hem idag så fastnade jag med mina converse och rev sönder dem. Jag kan inte leva utan dem (okej lite överdrift men ni som äger att par fattar vad jag menar). Jag tömde precis mitt konto för att köpa ett par nya på nätet. Så skönt att lönen kommer på tisdag. Nu ska jag hem till mamma och äta och jag hoppas att hon även kan skänka mig en matlåda att ha på måndag.

My precioussss

My precioussss

Lämna en kommentar