Snyggt med lila hår

Vad tycker ni om trenden med lila hår?
Först var det rosa och nu är det lila. Jag tycker den är assnyggt. Kolla bara på dessa två bilder med Kelly Osbourne.
dfljnsdjl
Hur läckert är det inte? Det är nog inte det lättaste att få den perfekta lila tonen. Det finns ju en stor risk att det kommer att bli en pensionärston. Ni vet de krulliga damerna med en lila eller blå ton som brukar ha små hundar i koppel. Eller Dame Edna kanske jag också kommer att lika.
nsdljkvcd
Jag är så feg då det gäller att färga håret men jag tycker det är så snyggt att jag önskar jag hade modet. Ännu har inte denna trend setts till i min stad men jag misstänker att det inte dröjer så länge till.

Kommentera

