Mina favoritparfymer

Jag har inte EN favoritparfym utan jag gillar att variera mig. Tycker det är tråkigt att använda mig av samma parfym dag ut och dag in. En bra sida på nätet att handla parfym på är Bloomify.se eftersom de har massor av parfymer och till billiga priser. Jag gillar Escadas dofter fast de kan vara ganska svåra att få tag, iallafall om man bor i Västerås. Jag har sökt länge efter Escada cherry in de Air och hittade precis parfymen på Bloomify så nu längtar jag tills att jag får hem den. Detta är mina tre favoritparfymer för tillfället. Alla luktar verkligen som godis.

1. Escada

1. Escada


2. Beyonce

2. Beyonce


3. Miss Dior

3. Miss Dior

Kommentera

