En bra ögonskugga

Idag var jag på stan och köpte min favoritögonskugga. Den kommer från Make Up store och heter Boheme. Jag älskar verkligen deras ögonskuggor eftersom de har så mycket pigment. Jag tycker inte att de har så bra mascaror men just på ögonskuggor är de helt outstanding och har ett brett urval. Just Boheme har blivit en favorit hos mig eftersom den framhäver min ögonfärg så mycket. De som har gröna ögon blir alltid rekommenderade att testa lila men jag tycker att den fungerar till alla ögonfärger!

Kommentera

