Dags att skaffa försäkring

Juldagen och annandagen är återvändardagar här i Västerås. Det betyder att det är mycket folk ute och det är fullt på uteställena. Idag mår jag som jag förtjänar med huvudvärk och ett ömt knä. Det blev lite för mycket vin men jag hade superkul verkligen. Det är absolut roligast att gå ut i Västerås dessa två dagar. Jag ska ut ikväll igen, jag måste bara kurera mig lite först med mängder av vatten. Igår blev jag påmind om att det är dags att skaffa en person & sjukvårdsförsäkring. Jag höll på att bli överkörd av en bil. I mina skyhöga klackar trodde jag att jag skulle vara snabbare över gatan, men så var inte fallet. Eller kanske var jag för snabb. Jag gick rakt in i en åkande bil så nu har jag ett väldigt stort blåmärke på mitt höga knä. Jag är bara lite öm, men jag fick mig en tankeställare.
halt

Kommentera

