Julklapp i sista minuten

gran
Vad jag tycker att det är svårt att köpa julklappar till min pappa. Alla andra jag köper till är det busenkelt att handla men inte till honom. Det är en kamp varje år att hitta på bra presenter. Idag dagen innan julafton har jag äntligen fyndat. Det får bli två presenter. Först köpte jag en stock av Onicos snus och sedan köpte jag biljetter till en av Västerås hemmamatcher. Det var matchen mot Timrå den 27e januari, så jag hoppas att han kan gå då. Nu ska jag ta och skruva upp volymen på julskivan och slå in de sista paketen.

Kommentera

