Lyxfredag

Jag jobbade bara halvdag idag, så himla skönt. Hade egentligen tänkt att gå på stan men det är verkligen friska vindar ute så jag är hemma istället. Just nu tar jag ett fotbad nedan jag bloggar, verkligen varmt och skönt. Jag tycker att fötter är äckliga och fler borde ta hand om sina. Det värsta jag vet är på sommaren då folk går i sandaler och jag ser sprickor på hälarna och gulnade naglar, usch jag ryser vid blotta tanken. Av den anledningen gillar jag vintern, då är alla fötter gömda i heltäckande skor. På Scholls hemsida finns det toppenbra tips hur du vårdar dina fötter. Nu ska jag avsluta och ta och måla naglarna. Hittade ett jättetufft mintgrönt nagellack.
fötter

Kommentera

