Fika med mamma

Idag har jag varit med mamma på stan. Vi hade tänkt börja julklappshandeln lite smått men det var så mycket folk på stan. Fler än oss som hade den idén, så det slutade med att vi bara fikade. Det blev en lång fika för det var ett tag sedan jag träffade mamma. Vi pratar ju med varandra i telefon men det blir inte på samma sätt. Min mamma är min lärare, hon kan så mycket. Dessutom berättar hon alltid med en sådan inlevelse så jag vill veta mer. Hon berättade om en kvinna som heter Shori Zand. Nu har jag precis kollat på Youtube om henne. Ni borde också se inslaget och låta er inspireras. Jag är så dålig på att visa uppskattning till min mamma. Föräldrar tas för givna av någon anledning. Jag ska allt ge henne något fint i julklapp. Fast jag tänker inte bege mig ut på stan och trängas, bättre att shoppa via internet.
kaffe

Kommentera

