Pengabekymmer

Men shit, vilka utgifter jag har i December. Först ska alla julklappar köpas, sedan ska vi betala stugan där vi ska fira nyår. Sedan får vi inte glömma alla adventsfester. Jag har redan alla helger uppbokade till slutet på januari. självklart ska jag även hinna med ett besök hos frissan, plus nya kläder. Det kommer verkligen inte gå ihop med den lönen jag har. Sitter och kollar på en hemsida, kanske ett mikrolån kan vara lösningen? Jag tycker att det verkar bra. Det är endast denna månad som jag kommer att vara kort på cash. I januari är allt som vanligt igen.
shopping
Förresten så blev det en fransk maikyr för er som undrar.

Kommentera

