Notering
0

För det första: Jag HATAR verkligen vintern. Usch. En del människor blir glada när det börjar snöa, men inte jag. Till och med snögubbar är boring! Jag längtar redan efter sommaren… varje vinter brukar jag försöka fly det här landet till någon exotisk och solig plats. En av de bästa ställena jag varit på var när jag var liten och jag och min familj åkte till Kanarieöarna. Så vackert där! I år vill jag resa tillbaka, så fort vintern kommer drar jag.

För det andra: Min badhusupplevelse gav mersmak. Jag tror att jag ska köpa ett simkort.. Dessutom blev jag jättesugen på att åka lyxbåt, har aldrig gjort det förut. Tänk att göra en kryssning i Kanarieöarna! Ser sjukt fancy ut. I’m game! Vintern kan komma bäst den vill, jag är förberedd.

Image

Teneriffa alltså…

Kommentera

