Simma hit och dit

Igår bestämde jag mig för att på första gången på länge besöka ett badhus. Jag har nämligen sedan jag var liten inte varit speciellt förtjust i att besöka badinrättningar, eftersom jag inte alltid tycker att de är så fräscha. Men igår bestämde jag mig för att ta tjuren vid hornen och bara gå. Jag hade sedan tidigare ett par simglasögon hemma som jag beställt och tänkt använda ute under sommaren, men nu fick de följa med till bassängen istället. Och det var inte alls så farligt. Det var riktigt härligt faktiskt.

Efter badet så bestämde jag mig för att ringa Klara, så vi träffades i centrum och åt en sjukt god ceasarsallad. Ibland är det enkelheten i livet som man njuter mest av.

Härligt med bassängbad!

Härligt med bassängbad!

Kommentera

