Flytta – inte jag åtminstone!

Igår var liksom en sjukt härlig dag. Först vaknade jag upp och gick till gymmet, sedan åt jag lite frukost och duschade, för att sedan jobba i fyra timmar. Då ringde Malin och frågade om jag hade lust att träffas, och jag svarade naturligtvis. Jag kände att jag behövde en paus. Så, jag tog bussen in till centrum och sedan satte vi oss på ett kafé och pratade. Det var jättehärligt, det var ju så länge sedan vi sågs, och vi hade mycket att prata om. Det som kanske stod ut mest i våra samtal var att Malin berättade att hon har planer på att flytta till Göteborg. Det var verkligen någonting helt nytt för mig, men jag hade väl inget annat att säga än att hon ska följa sitt hjärta. Om hon är trött på Västerås och vill testa någonting nytt så är det väl bara att göra det.

Men hon ska nog inte räkna med att jag kommer flytta efter. Jag trivs bra med hur jag har det här i Västerås!

Mitt kära Västerås!

Mitt kära Västerås!

Kommentera

