Nytt golv på ingång

Nu har jag hållt på med min diet i några dagar, och jag tycker faktiskt att den börjar fungera, det vill säga att jag efter de två dagarnas fasta, känner mig lite lättare och mer alert. Men det är väl egentligen svårt att avgöra än, antar jag.

Från ena till det andra så vill jag också passa på att berätta att jag bestämt mig för att skaffa ny parkett till mitt vardagsrum. För tillfället har jag en gammal sliten plastmatta, så när min mamma och pappa var här och hälsade på i helgen, sa det att de var villiga att betala för själva arbetet, om jag betalade för parketten. Så, nu är frågan, var köper man billig parkett? Om ni vet det, kära läsare, dvs något annat billigare ställe än det jag länkade till, så hör av er till mig. Jag måste få reda på det nu!

Kram

Mia

Något sånt här tänker jag mig!

Något sånt här tänker jag mig!

Kommentera

