I am on a lucky strike!

Äntligen är det lördag och precis som gårdagen så verkar det som att även denna dag kommer att bli helt perfekt!

Eftersom jag inte var ute till speciellt sent igår så vaknade jag upp tidigt imorse och åt en fantastisk frukost. Lite yoghurt, bär, müsli och en kopp grönt te. Efter det så tog jag en kort promenad och under denna så ringde jag min mamma och pratade lite med henne. Hon och pappa är på väg att åka på en liten semester och kommer att komma hem först på onsdag. Eftersom pappa jobbar mycket är de verkligen förtjänta av lite tid tillsammans.

Ikväll blir det party som vanligt. Jag har äntligen fått min lön och jag har betalat tillbaka mitt lån till https://www.smsfinans.se, så äntligen är jag alltså skuldfri. Det måste firas. Jag kommer att möta Sara och Jenny klockan åtta och sedan får vi se vart det bär av. Ikväll ska jag ha på kläderna som jag köpte igår!

Watch out boys!!! Här kommer MIA

Kommentera

