Mormor i Stockholm

Nu är det dags för mitt första riktiga inlägg. Är ni redo? Jajjamensan fattas bara! Lets go!

I helgen var jag och hälsade på min mormor som bor i Stockholm. Hon är snart 80 år gammal och är väldigt härlig. Vi är sååå lika också, och hon älskar att höra mig berätta om mitt liv. Sedan brukar hon då och då berätta om sin egen barndom och sitt liv, men det märks att hon inte levt livet så fullt ut som hon hade velat. Det var andra tider då hon var ung. Under vistelsen hos henne hjälpte jag henne att besöka www.novius.se som är en synmottagning och skaffa henne ett par nya läsglasögon. Hon har nämligen drabbats av ålderssynthet.

Jag passade också på att som vanligt på att gå i butiker. Det är verkligen sjukt kul att gå omkring i alla butiker och titta på kläder. Jag gick till exempel förbi beyond retro på söder. Sådana butiker finns verkligen inte här i Västerås.

Tillslut hittade jag dock en butik där jag köpte en klänning från Odd Molly. Dyr, men sjukt snygg som ni ser!

Yeah!

Yeah!

Kommentera

