Mina underBARA ben

Här kommer då första posten i min underbara blogg som kommer att handla om allt som får dig att må bra och se snygg ut! För det första vill jag passa på att säga att jag är så jäkla glad över att det äntligen har blivit sommar. Det är verkligen helt fantastiskt att det äntligen är möjligt att gå i bara kjol och topp när man ska ut på stan för att shoppa.

Igår var jag till exempel ute med min bästa vän Lisa för att titta på klänningar tills imorgon då det är en fest hos Tobbe, som jag tror kommer att bli sjukt rolig. Vi båda gick i klänning och topp, men eftersom vi tänkte ta en drink efter shoppingen på någon bar så hade vi tagit med oss varmare kläder i våra väskor. Men det visade sig snart att det var helt onödigt. Till och med när det var mitt i natten var det varmt nog att vara lättklädd. Fantastiskt!

Oki makoki! Följ mig nu i min blogg för att få reda på mer om mig. Jag kanske snöade in mig lite väl på sommarlyckan i detta inlägg, men framöver blir det mer strukturerat. Kram!

Bara ben! yihoooooo!

Bara ben! yihoooooo!

Kommentera

